nu var allt över.

All denna stress innan jul och sen helt plötsligt är den över. Men jag hade faktiskt en av mina bättre julaftonar på äldre år. Fick det jag ville ha typ. Pengar, leopard mobil skal, ögonskuggepalett med 120 färger, pengar, elsas värld, presentkort på make up store och lite smått och gott :) Har bästa familjen <3

Sen var det då juldagen, hemvändarkvällen. Först förfest hos Flink, sen en annan förfest hos Castell, sen kulturhuset. Jag hade kul, alltid kul att träffa folk, men gårdagen var mindre kul. Fick besöka toan hela dagen och kunde inte äta förrens 18 på kvällen typ. Konstigt tycker jag, kände mig inte alls onykter. Men sånt är livet ;) Emil var så söt och tog hand om mig igår. Sen på kvällen gjorde jag en skitgod kyckling gryta. Mums!

Jobbar hela veckan nu utom torsdag. Planerna är att försöka träna mycket, åka på rean och köpa present till Emil.

älskling och jag på juldagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback