döda mig, tack.

de här dagarna har inte varit de bästa i mitt liv..
mammas bakruta blir inslagen när jag har bilen i nässjö.
jag är ouppmärksam och backar in pappas bil i en släpkärra.
min mobil funkar inte, och kommer nog inte funka förens onsdag nästa vecka.
men skicka gärna sms eller ring ändå!
+ att jag hade värsta mardrömmen inatt, vilket resulterade i att jag var tårögd när jag vaknade.
och jag mår baras dåligt av att tänka på hur verklig drömmen verkade..

nu blir det marknad en sväng, köpa kokosbollar och tröstäta? ja tack!
göra klart samhällen + svenskan, sen jobba 14-21 och 16-24 imorgon.

update: hemma från marknaden.
äter kokosbollar + munkar = spyr snart..
och vill bara spy på samhällen..

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch, låter inget vidare :( Men det kan faktiskt hända vem som helst! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback