ledig helg.

denna helgen är min första lediga helg sen jag började jobba i november.
och det ska bli så sjukt jävla skönt att jag knappt finner ord för det.
imorgon efter skolan åker jag till tranås och då blir det tjejmys,
på lördagen drar vi till linköping och spenderar pengar,
inköpslistan är; chinos, stentvättad jeansjacka, svart väst och leggins med dragkejda längst ner.
men får väl se vad som följer med hem och får bo i min garderob ;)
och på kvällen där blir det antagligen fest.
på söndagen ska jag till den personen som lyser upp min gråa vardag,
och den som gör att allting känns lite bättre.
hur underbar kommer helgen inte bli?
underbar och välbehövlig.

bra dag idag med faktiskt.
hade apu fast att alla andra var lediga.
var fullbokad hela dagen och är det långt framöver!
känns riktigt bra måste jag säga.
har även hämtat mina nya glasögon idag,
och anna är nöjd (y)
är även igång med träningen också, toppen!


jag vill ha dig här på riktigt inatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem lyser upp dina dagar??

2009-03-19 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback