still sick.

jag knarkar fortfarande värktabletter,
ena stunden snorar jag, andra stunden kan jag inte andas.
en huvudvärk som tar död på mig.
varm ena stunden, frusen andra.
alltså, nu orkar jag inte mer.
jag vill träna, nu...

men, det är bara till att gå både till skolan och jobb.
man kan ju inte vara sjuk i dagens samhälle,
tiden räcker helt enkelt inte till.
igår stannade jag hos min älskling :)
vi åt middag med ebbson,
och sedan gick vi hem dyngsura efter det äckliga vädret och myste massa!!
åh, vad jag har saknat! <33

skolan idag var seg, vi gör ju liksom inget?
fick mvg på svenska talet,
det kändes bra.
ska göra om en uppgift nu, så får jag mvg på den också.
plugghästen är tillbaka.
ebbson skrev ett vackert tal :) <3

fått jobbschemat nu, om vi säger såhär:
hej då fritid och sommarlov,
hej pengar!
jag kommer sakna min favorit så sjukt mycket bara.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback