jag behöver inte längre leva i en lögn på heltid.

mister du en står det tusen åter.
så brukar folk säga och jag har funderat på det.
det finns verkligen tusen x tusen andra.
men om den man miste var rätt.
eller finns det mer rätta?

jag börjar må bra faktiskt, tro det eller ej.
men jag har nog börjat inse en hel del saker.
jag har hittat saker som hjälper ;)
saker som gör att jag glömmer, eller förtränger.
jag vet inte, jag vet bara att just precis nu så känns livet faktiskt okej.
kvällen igår var väldigt bra tycker jag! :)

jobbade igår, jobbade idag, jobbar imorgon.
jag är ganska sliten, och har halsont.
men imorgon börjar jag träna igen, hårdare än någonsin.



hjärtat är bara en muskel.
och allting är bra tills det går fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback