tant-varning.

idag var det road-trip på schemat med ebba, tina och ann.
destinationen var ullared.
fyndade rejält måste jag säga.
ebba och jag hittade också en alldeles egen favoritaffär.
där vi hittade lite allt möjligt smått och gott.

idag har jag besämt mig för att börja mitt nya liv.
om jag fick en krona varje gång jag bestämde det,
så skulle jag vara ganska rik nu.
men iallafall, dags att dra ner ordentligt på onyttigheter.
och dags att ta tag i träningen nu också.
köpte inte ens godis idag :O ingen är mer förvånad än jag själv.
sprang nyss en runda, och det var väldigt... jobbigt!

helgen har varit mycket bra måste jag även tillägga.
i fredags var det film med männen.
i lördags kom min favoritman, och det var uppskattat till tusen.
blev även grillning och lite smått och gott med vännerna.
kanske blev lite för mycket gott bara.
men man lever bara en gång ;)
mys heeeeela dagen igår och jag var lycklig!
sen kom min fina vän ebba.
och det var skratt x 1000000!

Kommentarer
Postat av: fia

tack så mycket!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback