jag kan inte sluta.

i söndags var nog ett av de mest spännade avsnitten av one tree hill.
vem ringde lucas? peyton, lindsay eller brooke?
jag kunde inte vänta till på söndag, så laddade ner det programmet..
..och några till.. typ avsnitt 1-9 av säsong 6. och nu finns de inga mer att ladda hem.
så får vänta läääänge tills jag får veta nu, jobbigt..
men ändå, det är iallafall bäst och jag har kollat på 8 avsnitt idag.
mår kasst just nu, men så är det ja.
mamma har iallafall gjort våfflor till mig idag och köpt choklad,
det var snällt tycker jag :) mamma är söt.

Kommentarer
Postat av: Eve

gash älskar det med, men kan inte fuska för då har jag inget att se fram emot på söndagar :D

2008-11-13 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback