ÖLAND o8!!!

Jag vet inte hur jag ska sammanfatta denna helgen egentligen. Den har varit så sjukt bra :D:D Men jag säger bara; alkohol, fint väder, chilla i en brassestol, bästa vännerna, träffa gamla vänner, lap-dance utav borat osv osv. Sjukaste jävla helgen på länge alltså :D TA MIG TILLBAKA ELLER GE MIG MIDSOMMAR o9!!
  Den enda negativa var den sjukt dyra maten, tältet (som gjorde mig rygg fuckad) och att jag saknade emil! Annars car allt chill ;> woho!

Någon anonym har tydligen fått för sig att det är kul att kommentera min blogg utan att skriva vem det är. Har bara en sak att säga till dig; MOGET!!!! Jag blir så pissed alltså..

//hejdohejdo..

Kommentarer
Postat av: Någon

Jadu, fundera på hur mogen du själv är. Jag inte någon som helst anledning att skriva vem jag är. Du är en person som bryr sig allt för mycket om utseende och för lite om insida.

2008-06-24 @ 10:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback