döden!

hejhå ;> vädret håller i sig stadigt och vi bara gillar läget, så att säga!

idag slutade vi vid typ 10, vi hade fika med klassen och så. sen var det typ tack och hej med oss.. dagarna känns så sjukt onödiga. imorgon och på onsdag börjar vi vid typ 12.30, fast jag ska bara gå imorgon. sen blire mys med emil :*

idag har tina och jag varit sjukt duktiga alltså! först red jag på villimey, sen cyklade vi typ 2 mil ( motvind, uppförsbackar och grusväg. ja, ni fattar ) och sen blev det gymmet! och snacka om att det var döden för mig. någon kommer inte kunna gå imorgon... lalala..

btw, jag har fått en bebis med :D han kom i torsdags! så nu är det bara att komma på ngt bra namn. jag gillar brunte, men det funkar inte i längden.. (?) 


jag faller mer och mer


// hejdohejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback