hej brunett, hej då rödtott.

  I tisdags började skolan och det var så himla kul alltså, jag har saknat alla mina små älsklingar :* Men det tråkiga är att vi bara hade 4 dagar tillsammans. Men denna skolveckan har varit bra, roligaste svenskan och idrotten någonsin, så det var najs! Ses om 3 veckor sötnosar! <3 Har också blivit brunett nu ;)
  Igår så var jag med Emma och Kajsa, det var kul. Jag har saknat det alltså. Jag både klippte Emma och Kajsa, sen gjorde vi Kajsas hår mörkare, och Emmas skulle vi bleka. Men det gick inte :S
  Idag har jag varit hos min älskling :) Har saknat honom! <3 Massa mys ^^ Finns nog ingen som är bättre än honom alltså :* Massa pussar till han!

Det sjuka är att du fortfarande kan få mig ledsen.
De säger att tiden läker alla sår, men det gör den inte.
Ärren kommer alltid sitta kvar, och jag glömmer aldrig hur de kändes.
Jag kommer aldrig glömma hur dåligt du fick mig att må.
Men det är ju bra att du har insett hur illa du betedde dig.
Jag fattar inte att jag insåg det då, alltså vilket svin du verkligen va.
Allt är ditt fel, precis allting! Det påverkar mig än idag..

Nu har vi APU i 3 veckor, och jag ska vara hos Åse. Nära och bra det, jag hoppas att det blir 3 roliga veckor. Men vi får se ^^ Hare najs!

Hejdohejdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback