hyperaktiv (?)

Ja, det är så jag har varit i över en vecka nu. Jag har inte varit still en minut, jag har haft något att göra dygnet runt typ.. Bara för att inte tänka, allt för att undvika verkligheten.

  Igår var jag hos kiropraktorn i Värnamo vid kl.09.00, bra nyheter där iallafall, ryggen hade blivit lite bättre. Sen åkte vi till Vetlanda, jag köpte ny jacka, skor och tights. Efter det bärde det av hemåt igen, och sedan in till Sävsjö för att klippa Alle, och det blev bra tycker jag. Drog iväg till Jossan, och där var Hilma, Sofia och Elin. Vi åt kinamat, bakade, svullade, såg på film och hade det mysigt!
  Så ja, dagarna är överfulla och det har gått väldigt bra för mig. Ändå tills igår, vi såg på en kärleksfilm och allting bara brast. Jag har hållt inne alla känslor i över en vecka, aktiverat mig bara för att inte tänka.
  Jag har tänkt att jag är stark, jag är inte ledsen och jag mår bra. Men tillslut går det inte längre, jag är inte stark, jag är ledsen och jag mår inte bra!! 
  Idag har också varit en fullsatt dag, vakna klockan 09.00, ner och käka frukost, vidare till Boda Borg, hoppa runt där i några timmar, äta, åka hem, träna, klippa Else-Marie, gå till Ulle, duscha, städa, se på tv. Ja, jag har saker att göra 24/7 typ! Och imorgon ska jag jobba mellan 10-18. Pengar, pengar, pengar ;D

Jag tänker inte ljuga och säga att jag inte saknar dig, för det gör jag. Jag saknar dig så att det gör ont..

//hejdohejdo!

Kommentarer
Postat av: eleonora

ååh vad jobbigt. det är nästan omöjligt att kunna gå vidare efter så kort tid och börja vänja sig vid något helt annat än vad man är van vid. det förstår nog varje individ att det är sjukt svårt att gå vidare efter så kort tid, viktigt att du känner att du hinner bearbeta känslor osv för att sen kunna släppa det framöver. annars får du det bara lastat på dig själv, som du sa; att allt brister.

jag hoppas att du blir bättre, oavsett om det är med honom eller utan. puss på dig!

Postat av: E

Anna,det är jätteskönt att höra att ryggen är lite bättre, fortsätt som du gjort kommer den tillslut bli bra vännen !
Puss sötan !

2008-02-14 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback