förbannad!!

Seriöst, så har jag nog aldrig varit såhär jävla arg förut som jag är nu!!!!!!!!!!!! Jag är inte ledsen just nu, jag är förbannad, arg och besviken! 

Men där ser man, hur jävla fel man kan ha. Man tror att man vet allt om någon, men plötsligt visar det sig att allt man trodde var helt jävla fel!
Jag bara undrar vad fan det var som hände, ena dagen verkade allt så himla bra, sen bara var det åt helvete typ? Men tack för att du bryr dig så jävla mycket liksom!

Jag trodde aldrig, aldrig, aldrig att det skulle bli såhär. Jag är fan chockad.. (?)

' Du sa att vi skulle skiljas som vänner, men skiljs vänner verkligen åt? '

Jag pallar inte mer av den här skiten, hejdohejdo!

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Anna, jag känner precis likadant!
Killar har inget här inne när det kommer till kärlek. de bara handlar efter sitt eget förfogande och bryr sig inte om det de lämnar efter sig.
Men det kommer finnas någon som inser att man inte behandlar en tjej så, en vacker dag kommer du finna denne!
hoppas verkligen allt löser sig :)
kika gärna in på min blogg.. www.metrobloggen.se/ekarlsson

kram på dej!

Postat av: E

Anna, något nytt som hänt? :/
jag finns, det vet du :)
puss sötan !

2008-02-11 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback