eksjö

igår drog vi till eksjö, festhumöret var på topp och vi var taggade till tusen :D spriiiiiten bara rann ner och vi blev roligare och roligare, mohaha. fick också ett myggbett på rumpan, det är inte okej. men... (det finns alltid ett men) när vi väl kom till så kan man väl säga att det var under förväntningarna, alla blev typ av med sin alkohol, dock inte jag. så eksjö kommer vi nog inte festa mer i.

idag har jag hunnit med mycket, först klippte jag min kära vän sofia, som kom min andra kära vän jossan och vi flötade oss rejält. jossan får bara äta godis en gång i månaden, och detta var den dagen. så vi åt, och åt, och åt typ. sen gjorde vi en bra 'deal' hon fick 3 par jeans utav mig, och jag fick ett par blåa chinos och pengar emellan :D as gött, äntligen har jag fått ett par chinos!  sen drog jag bort till ann, där var mina män (tommy, robin och andreas såklart) och nu är jag hemma typ. skön lördag! och imorgon blir det nog en bra söndag hoppas jag ;> haha

((hejdohejdo))

och du är typ död  i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback