Insparken 2007!

I lördags var det då inspark.
Jag åkte till Vigge på dagen, myste och lite :)
Sen gjorde vi oss iordning och gick vidare till Alle och senare ner till stationen.
Gick runt lite sen och hade skoj tycker jag.
Sen gick vi in, då var det dåligt med folk.
Sen kom det massa och vi dansade röven av oss!
Eller jag iaf, haha. Hade grymt ont i fötterna sen.
Alla frisörer är för goa :)
Ja, vad ska man säga mer?
Jag hade riktigt kul iaf :)

Sov hos min underbara sen med <3
Så igår satt jag i en kall ishall och frös i princip häcken av mig,
men vad gör man inte för att få vara mer med dig? <3
Tillbringade hela dagen hos Vigge och det var riktigt mysigt :)
Du är så otroligt underbar alltså!

Skola idag igen, det känns sjukt att säga dethär;
Men.. jag längtar till skolan jämt typ.
Klassen är helt underbar, vi gör massa kul och jag får träffa min älskling!
Kan knappt bli bättre! Men visst saknar man alla andra.
Speciellt dig, Emma :( <3

Idag hade vi bara hantverk,
höll på med permanent rullning och det gick kanon!
Grymt kul att vi har börjat med massa nu.
Men jag har fått så ont i ryggen,
trodde att jag skulle klara av det..
Men värken finns där tyvärr..
Så nu blir det gymmet för hela slanten!

Idag har jag helt enkelt damp,
vädret är åt helvete,
jag har ont i ryggen, axlarna och nacken,
bussjävlen väntar inte in tåget, alltså får jag vänta i 1 timme tre ggr i veckan,
annars får jag typ springa som en idiot och vinka mot bussen hade de sagt.
men inte en chans att jag hinner dit!

jag har tappat en grej på min tandställning,
alltså ska jag till tandläkaren på fredag och jag som älskar att gå dit.. not!
+ att jag har värsta såren i läppen pga tandställningen, bläää på den!
Jag saknar Vigge jätte mycket verkligen :( <3
Vi har 2 matteläxor och en engelska läxa, vilket jag har tillbringat min kväll med.
Och du, ärligt talat. Vad i helvete glor du på? Avundsjuk för att jag fick det du ville ha? Haha

Oj, nu har jag skrivit för mycket som vanligt. Undrar om någon läser detta? Och varför, haha.

// Anna Jonsson Storck

image48
jag är så jävla kär i dig, viktor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback