söndagar suger.

Ärligt talat, vad ska man göra på en söndag? Finns i princip inget att göra. Så jävla lamt alltså. Idag har jag gått en jäävla lååång runda med Doris & sen solade jag en stund. Och nu sitter jag här, som vanligt på söndagar. Men ska ut till mormor & morfar snart. De är great <3
  Men helgen har varit toppen, som vanligt typ. I fredags var jag inte i skolan, för vi hade bara en lektion. Så vi fick rulla hemma om vi ville, vilket jag gjorde. Så på eftermiddagen kom min älskling hit :D Och det var mys! Du är så jävla bra alltså <3 Klippte honom med, men ja, det kunde ju faktikst blivit värre.
  Sen på kvällen kom Emma hit <3 Snacka om att jag saknat henne! Vi hade allmänt kul som vanligt och sen kollade vi på Hip Hip Hora.
' Skulle du kunna tänka dig att suga av mig?
- Nej, jag tror inte det..
- Runka av mig då?
- Alltså jag vet inte.. Hur gör man..? '

Haha, LOL på det!

Imorgon ska jag iaf till kiropraktorn, vi får väl se vad han säger.
För tillfället har jag så jävla ont att jag inte vet vad jag ska ta vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback