Jag dör alltså.

Nu var det dags att skriva här igen, beklaga sig, rensa tankarna, få ut en massa. Jag mår fortfarande inte bra, när jag väl sätter mig ner och tar det lugnt känner jag hur varm jag är och huvudvärken finns där. Det är jobbigt, för jag vill liksom inte vara hemma. Träningsvärk har jag också, både red och gymmade igår. Vilket var kul, men jobbigt pga att jag just har varit sjuk. Men det gick bra.
  Idag hade vi matteprov, och det gick väl bra antar jag.. Imorgon har vi ett till, fast ett svårade. Klarade väl detta med ett myrsteg typ, får väl se hur det går imorgon. Engelskaläxa, svenskaläxa, bildläxa, permenentläxa ( både skriftlig och rullning ) ska göras. Det är väldigt mycket nu tycker jag.
  Men idag på datorn frågade Daniel mig: ' Kunde du gjort det bättre, Anna? Och varför gjorde du inte det? '
Då insåg jag att jag bara glidit igenom skolan tills nu, nu är det slut på det. Jag har helt enkelt inte gjort mitt bästa, bara slöat, latat mig. Jag ska gå ut med bra betyg på gymnasiet också, så det så. Nu är det skärpning som gäller, med allt!! Jag kan ju om jag bara vill, men orken finns inte där alltså. Jag har knappt ork till någonting längre känns det som.
  Imorgon är det 2 månader kvar till Julafton, tiden bara rinner iväg typ. Men vad jag längtar. Julafton är typ det mysigaste som finns. Familjen, släkten, paket, snö (?), julmat, granen. Ja, precis allt.
  Och imorgon har jag och min älskling varit tillsammans i 3 månader, som sagt så går tiden fort. Men ändå känns det som om det alltid varit vi. Jag är så glad. Du gör mig alltid på så bra humör. Just nu vet jag inte vad jag skulle göra utan dig <3 Puss på min älskling :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback