byebye ^^

nu är klockan typ 11.11 för att vara exakt.. och jag har precis packat klart, så fort har det nog aldrig gått förut.. men jag hoppas att jag fått med mig allt, haha vi får väl se. för snart bär det av till öland :) jag hoppas att det blir fint väder! men jag tror att det blir bra ändå. anna kommer ner till mig på onsdag :) hoppas att jag kan få tankarna på annat. men det går bara inte.. '
jag tänker på dig hela tiden och saknar dig så otroligt mycket.. alla minnen vi har.. jag tänker på allt vi gått igenom, och då kommer tårarna.. fan, det skulle inte bli såhär. vi sa att det aldrig skulle det, varken du eller jag ville att det skulle bli såhär. vi gav upp för lätt helt enkelt.. vi var precis som alla andra och sa föralltid, men menade nog så länge vi orkade..  jag tror att vi orkat mer om vi kämpat. för har man en gång älskat någon, så kan man inte sluta! så de så </3

men nu ska jag gå och klä på mig, sen bär det av!! ha det bra allihopa! jag kommer sakna er <3<3 alla mina kompisar som finns där, ni är bäst ^^

// Anna Jonsson Storck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback