skojsig dag :)

hade fysik prov idag, det gick bättre än förväntat. förmodligen det lättaste provet vi någonsin haft! hade inte ens behövt att plugga ju.. men men! mile är lite speciell, men ibland är det bra! tycker att skoldagarna går väldigt fort ändå. och så tråkiga är dem inte :P lektionerna kanske inte är det roligaste, men att träffa alla roliga människor är skoj :P hehe. tog tjugo i tre bussen hem, stannade hos mormor.. tina och jag red. hon på katla och jag på villimey.. lätt roligaste gången :D hästarna blev pigga av att vara två! och vi galopperade en hel del.. lite för fort ibland kanske. så fort har det aldrig gått. tölt blev det en hel del med. men sen på hemvägen då på den s.k " galopp-sträckan " så gick de väldigt fort.. att hon orkar springa med en fölunge i magen :O men jag fick inte riktigt stopp på henne och jag flög som en vante. så jag gled av :O haha. slog i knäet och nacken :S gjorde lite ont ändå.. speciellt nacken, har ju redan ont. men vad fan, de gick bra ändå :P inget pluggande idag, gutt som fan :D men har nästa tills massa vecka :( bläää.. men emma kommer snart hit :D skojskoj!




skojsig dag :)
haha, jag ser helt mongo ut :P


// Anna Jonsson Storck


"När en blind leder en blind, faller de båda i gropen"

..förrsten, vart ligger mexico city? :P trög man är.

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare :P

nice Kort ;)

2007-02-21 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback