plugg, plugg, plugg..

igår då så var jag, mamma, mormor och morfar i jönköping :) jag köpte en grön klänning, underkläder, en cam, hårband och lite smink typ. vi fikade och sen åt vi på soya! mumma asså :D sen så var jag med emma på kvällen, vi slöade typ bara.. idag ska jag inte göra ngt speciellt? måste plugga tyvärr :S har ju prov på tisdag! går de dåligt så sänks betyget, går de bra så kanske det höjs? så måste plugga idag, söndag och måndag :S bläää asså! men imorgon ska jag iaf till anna :D så då hinner jag inte plugga nåt  hehe. jag är så trött på skolan, vi kommer ha massa prov nu. kommer typ inte ha ngn fritid alls :( men men.. sånt är livet..

// Anna Jonsson Storck


" tänk negativt, så blir du aldrig besviken "

Kommentarer
Postat av: Anna

jag räddar din dag :D hihi

2007-02-16 @ 17:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback