det är sjukt!

Våra matte lektioner asså. Vi gör verkligen inte ett skit, alla bara sitter och pratar eller gör något annat. Och bryr Stefan sig? - Nej! Han bara står där och ser dum ut. Orkar verkligen inte bry mig om honom. Är bara orolig för hur nationella ska gå. Kom i samma grupp som Ulle, Paula & Sofia iaf. Så de ska väl gå bra hoppas jag. Nu är de knappt en halv termin till som vi måste stå ut med honom.

Idag var de egentligen ingen idé att gå till skolan, kunde lika väl varit hemma och vilat. Vi hade bara s-tider och matte typ. Jävligt onödigt, men ändå. Alltid kul att träffa tjejorna <3 hihi.

Och ikväll? Ja, vad ska man hitta på? Jag har verkligen ingen aning. Ska iaf ut till mormor sen. Fika lite och så, hehe :P Ska sola ikväll med och se på en film, sen ska jag bara vila. Det kan behövas, har blivit så stel i nacken igen.. Imorgon ska jag iaf vara med Emma. Vi ska nog åka pulka :D Haha! Emma undrade om vi var för stora för det. Men hell no! Fan vad skoj det ska bli! Jävligt gutt med lov nu. Men nu ska jag beställa en sak till min älskling tills alla hjärtans dag, hihi :)

"Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger."

// Anna Jonsson Storck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback