Ungefär som vanligt.

Oj, det är redan söndag. Helgerna försvinner snabbare än vad vardagarna gör, en blinkning, ett andetag och sedan är det söndag. Fredagen bjöd iaf på lite apu och på kvällen åkte jag till Elin :) Lika trevligt som vanligt! Igår jobbade jag mellan 10-15, sen kom Kajsabajsa, med en överraskning.
'Anna, vi åker till Sandsjöbaden. Jag bjuder dig!' Ojoj, jag blev glad. Jag var hungrig som ett djur, så det passade perfekt. Trevligt måste jag säga! Sen myste vi med våra pojkvänner, Ben and Jerry. Vad annars? Lirade även Guitar Hero, i oändligthet. Precis som vanligt, eller förr kanske jag ska säga. Drog till Sävsjö en sväng, men vi tyckte det var roligare hemma.
Idag är det söndag, jag har tränat och nu börjar jag jobba om 40 minuter, ändå tills 21. Hejåhå, jobbar visst imorgon med, 18-22.



p.s vädret suger och jag hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback