nolifer

skolan, jobba, träna, duscha, plugga, plugga körkortsteori, hinna träffa folk osv.
nej, jag har helt enkelt inget liv längre. men det är okej eller?
tjänar ju pengar, och det är bra.
försöker få körkort tills jag blir 18, och det är bra.
pluggar, så får bra betyg, och det är bra.
tränar för att bygga muskler och förbättrar ryggen, och det är bra.
det mesta är faktiskt brabrabra!
men saknar dock att bara kunna komma hem utan att ha något att göra.

dagens värsta;
skulle bara ha två lektioner idag. psykologi och svenska. tänkte att jag går iallafall, för jag måste gå på psykologin. när man kommer till skolan så är den inställd.. och svenskan fick vi jobba hemma på :o hur arg blir man inte på en skalan mellan 1-10 liksom? typ tusen. fyfan. men fick ju träffa tjejorna ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback