<3

idag är det tisdag, dagarna går så grymt fort. var ju nyss helg.. åkte hem tidigare ifrån skolan idag för jag hade sån huvudvärk :S så hade typ bara 2 lektioner. men skönt att komma hem. pluggat en massa :S mindre kul. känns som om det är de ända jag gör nu för tiden. förlåt alla om jag är osocial, men jag måste kämpa tills slutet.. har varit och gymmat med. väldigt dumt av mig. huvudet bara dunkar, så ska snart gå och lägga och se på ugly betty och sen desprate housewifes. bättre tv-kväll kan de inte bli :P igår så var jag med simon :) vi var i vetlanda med hans mamma, för simon skulle handla lite. de blev jeans, shorts och skor. hehe, sen åt vi på en as god kina restaraung. *mumma* hihi- sen när vi kom hem färgade jag hans hår. jag tycker iaf att det blev fint :) sen så blev de massa mys, hihi. inte träffat han på as länge ju :( saknar han redan. haha. på söndag har vi varit tillsammans i 2 år <3 wiiie. men nu måste jag gå, så ha de najs!

// Anna Jonsson Storck



JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅGONTING ANNAT!!! <3


image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback