skärpning anna.

Nu har det gått för längesen jag skrev, igen. Men jag har haft fullt upp som vanligt. Vad har hänt sen sist då? Jag har faktiskt varit på gymmet två gånger (!!) och det har gått bra. Tränade iofs bara väldigt lätt i kanske 30 minuter. Men det går åt rätt håll. Det bästa är att jag inte mådde sämre när jag tränade. Happyface! Träningsvärk, jag har saknat dig..

Det går framåt med renoveringen på övervåningen, i skrivade stund är det en som är och slipar ett golv, sen ska bara trappan slipas och målas och sen klart, typ ;) All skit ska bort osv, men det går åt rätt håll. Målade 5 dörrfoder och karmar i helgen. Träningsvärk igen ;) haha.

18 dagar tills vi får hämta Hulda :) Som jag längtar! Imorgon ska jag och Tina åka till Jönköping och kolla på bur. Lilla bebisen <3

Nu ska jag göra mig iordning, ska åka och fika med min finfina Elin och sen efter det ska jag jobba.

 


Kommentarer
Postat av: Bella Davis

hej snygging vill du synas bland 100-tals fotografer,agenturer/agenter och tidninngar? eller bland 4000 läsare? isf ska du anmäla dig till min Modell tävling mer om det hittar du här http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/



Xoxo

2012-01-25 @ 14:02:44
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback