lika överskattat som alltid.

Nu var det nytt år, 2012. Jag kommer ihåg när det skulle bli 2000 och jag var rädd att jorden skulle gå under. Tiden går fort, ibland alltför fort. Men nu får det gärna vara den 12 februari, för då får jag hämta lilla Hulda :D Lycka! Ska åka och kolla på henne på söndag.

Julafton har också hunnit att vara. Det var en bra jul tycker jag. Jag fick en symaskin, två bakböcker, Elsas hemliget, en leopard morgonrock, presentkort osv. Nöjd tjej!

Men till nyår då, kommer inte ha några löften. Känns så meninglöst när man förmodligen ändå inte kommer att hålla dem. Blir jag bara helt frisk så vet jag att jag kommer att bli träningsnarkoman igen. För kroppen skriker efter träning. Ska iallafall försöka sluta äta godis, mindre godis. För 97625154111455 gången ungefär...

Nähe, nu ska jag försöka vara duktig och se hur mycket jag orkar. Börjar med att slipa lite i trappan och sen klippa mormor. Finns det ork kvar så ska jag ta ner alla julgrejer nu, känns som om den tiden är förbi nu.


Jag och min symaskin :)

Ska bli kul att sy gardiner, kuddar osv till övervåningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback