12 dagar

Idag har jag varit utan godis i 12 dagar, läste någonstans att det tar 21 dagar att "övervinna" ett beroende. Så 9 dagar kvar!

Inatt sov jag hemma hos pappa, mamma är ju utomlands. Emil var på kurs och jag kände inte för att vara ensam. Kändes konstigt att sova "hemma" igen. Kändes inte som om det varit mitt hem i 19 år, man vänjer sig fort. Kändes konstigt att sova i sitt gamla rum. Var snäll och gjorde mat igår så pappa har middag tills idag också. Någon måste ju ta hand om honom ;)

Har varit och klippt och färgat håret idag. Så nu känner jag mig fräsch igen. Tänk vad lite färg kan göra ;)
Nu tittar jag på film och myser med Hulda medans vi väntar på att Emil ska komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback