what doesn't kill you, makes you stronger.

Proverna visade ingenting, ingenting alls.. Enligt dem är jag frisk som en nötkärna. Konstigt när jag knappt orka ta mig upp ur sängen vissa dagar. Men läkaren sa att jag har fått för mycket medicin förut. Och att min kropp är utslagen pga det. Så jag måste helt enkelt vänta på att kroppen ska läka av sig själv. Så får försöka leva som vanligt. Ska börja lugnt med promenader osv. Ta en dag i taget. Även om det är psykiskt påfrestande..

Jag har iallafall haft riktigt bra lediga dagar. I fredags var jag först med Elin, och sen på kvällen åkte jag in till Jossan. I lördags kom Sofia hit ända från Tranås. Umgåtts med tre utav mina favorittjejer, azzum :) <3 Men min bästa är ju ända uppe i Luleå.....

jag och fiffilutt.


Kommentarer
Postat av: eema

meeeen?!?! hur kan det hända då?! piss.. men självläkning är kanske ändå det bästa nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback