födelsebarn.

Idag ska jag ta med min vän Andreas till Lilla Krogen och äta kinamat eftersom han fyllde 20 år igår. Woho! Sen ska jag jobba, jobbhelg på ingång!

Igår var jag i Jönköping med Lisbeth. Jag skulle köpa en del viktiga saker. Nya skor till att ha på jobbet, nya vinterskor, ett silvrigt nagellack, Maria Montazami´s läppstift och leopard tights. Och jag hittade allt jag skulle ha, glad tjej! Ännu gladare tjej när jag fick 200 kr rabatt på mina Easytones bara för att jag var medlem på Stadium. Ska bli skönt att ha nya skor nu, mina är helt utslitna och dämpar knappt något.

Imorgon ska nog jag och Emil på bio efter jag jobbat. Skönt med lite egen tid <3 Denna veckan har vi knappt setts alls..

Lön idag, då är man typ såhär glad! Speciellt när man får mer än vad man räknat med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback