jag är en snö-pessimist.

Jag har börjat avsky snön mer och mer för varje år som går. Förra året var droppen när det var snö i onändligtheter och typ 20 minus grader. Då fick jag vara ute ungefär 1,5 timme om dagen bara för att vänta på buss/tåg osv. Kanske därför jag inte tycker om den. Men att det snöar i oktober känns  bara fel. Hade detta hänt om två månader hade jag gillat läget. Perfekt med lite julkänsla då. Men inte redan..

Jag har ont i halsen och därför tränar jag inte nu. Så nu sitter jag under en filt i soffan, dricker mjölk, äter mina hembakta american cookies och kollar på simpsons. Vill dock träna, varje dag, flera timmar..

Om 6 dagar åker vi till London :D Längtar så in i helvete!! Nu väntar jag bara på mitt nya pass med.. Och svar från försäkringsbolaget.. Håller tummarna för att jag slipper betala, eftersom jag köpt nya vinterdäck till bilen + eftersom vi ska till London. Men pengar är inte allt som folk säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback