to good too be true.

Jag minns inte när jag senast hade såhär många bra, underbara, sköna och härliga dagar.
I onsdags fick jag veta att jag klarat gesällteorin, lättad och lycklig.
I torsdags fyllde jag år, hade en jättetrevlig födelsedag med alla mina nära och kära + fina saker.
Igår så var jag en stund på salongen, sen åkte salongen till Jönköping. 3 olika spabehandlingar, shopping, jättegod mat och trevligt sällskap.

Idag har jag jobbat 11-21, helt slut i hela kroppen nu. Imorgon blir det mer jobb. Fick mitt årsbesked idag med. Skrämmade hur mycket pengar jag tjänat och hur lite jag "sparat". Gjort av med nästintill varenda krona. Så nu har jag bestämt mig att jag ska faktiskt spara, på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis massor till gesällteorin och allt! Måste kännas jättebra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback