rädslan av att misslyckas.

Jag är rädd för ganska många saker, mest känslomässiga saker. Men det som jag är mest rädd för, det är att misslyckas. Jag sätter alltid för stor press på mig själv, vilket resulterar i att jag mår dåligt.

Hade gesällteorin igår, blev förvånad över hur lätta en del frågor var, men samtidigt över hur invecklade frågorna var, över hur svårt det var att formulera ett lätt svar så att det ändå blir korrekt. Det var 1 av 25 frågor som jag inte alls kunde svara på. Vissa frågor vet jag nu att jag gjorde lite slarvfel på. Men, jag gjorde mitt bästa, jag pluggade nästintill häcken av mig. Så går det inte vägen så känner jag mer eller mindre att jag inte hade turen på min sida och att Gud hatar mig. (eller att det var massa frågor om företagsekonomi som vi inte ens haft?!) Resultatet ska vi få idag, jag är spänd och orolig, även att det var en sådan lättnad igår efter att man gjort det. Varje gång min telefon vibrerar hoppar hjärtat högt. Är det dom som ringer? Jag återkommer under dagen. Antingen överlycklig eller besviken.

Everyday I'm forced to add another thing to my hate-list.
Igår tillades krösatågen, jlt och alla efterblivna människor som inte kan informera.
13.15 inställt, 14.55 tåget inställt, 15.55 tåget inställt. Sen kom en ersättningsbuss. Var så jävla förbannad igår. Hatar när min planering blir ändrad och allting är ovisst.

p.s. fick fina rosor igår utav emil :* han är för söt!

10.38 update;

Wöwöwö, tänkte bara informera alla om att jag klarade det :D :D



13.36 update;
Jag minns för ett år sedan hur förväntansfull jag var inför morgondagen. Jag skulle fylla 18, jag skulle bli vuxen, få gå på krogen, ta körkort, göra saker utan föräldrarnas tillstånd och allt. Jag var som ett barn som väntade på julafton.
Men idag, ett år senare är jag inte alls lika förväntansfull. Jag fyller 19 imorgon. Världens mest meningslösa ålder. Tänker iallafall fira dagen med mina nära och med tårta. På önskelistan finns inte alltför mycket, hittade dock två grejer jag vill ha. Lite för sent kanske, men vafan.
http://mihi.se/visa_produkt.asp?id=940
http://www.o-rasa.se/Shop/Index.php?sArtModelId=1929

Presentkort och pengar skulle inte heller sitta fel, så jag kan fylla ut min garderob igen. Slängt sju par skor och en hel sopsäck med kläder. Stolt över mig själv. Dock borde jag rensa mer eftersom jag faktiskt inte får plats med allt. Men det gör ont i hjärtat att slänga allt.. R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback