klassisk rebellisk punk.

Studiedag igår vilket innebar Ullared med tre sköna tjejer! Väldigt bra dag med mycket skratt. Bland annat åt den svarta mannen i luckan, E4 N (E4:an Neråt, enligt Ebba) felkörningar och massa annat. Kontot mådde inte bra efter dagen. Men ni är bra, tjejer!
Tillbaka till skolan idag igen, och Gesällkurs stod på schemat. Fick höra om modet också, väldigt inspirerande tycker jag. I övrigt har denna dagen inte alls varit bra, inte min dag helt enkelt, brände hela benet på brännässlor innan t.ex.
Kan knappt röra mig sen boxersizen igår, och har även tränat nu. Vilket gör att jag sitter här som en invalid och vet inte vad jag ska ta vägen, wöwöwö.
Imorgon har vi 'sovmorgon' till 12.30, vilket innebär att vi åker bil imorgon. En positiv sak iallafall. Sen ska jag umgås med Elin :) Kan behövas!!!! :*

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ullared var kanonas! :D

Postat av: Anneli

ursäkta mitt sena svar men bloggen har kronglat så kommer inte in. men de står "Daddys little angel" på armen :) och tack så mkt!

2009-09-17 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback