för jag behövde inte låtsas.

Jag har inte varit ensam sen i söndags eftermiddag, så nu behövde jag lite ensamtid. Dock har jag uppskattat och värdesatt den tiden jag tillbringat med alla de senaste dagarna.
Hade en toppen kväll med Sofia i söndags, låg och pratade till 3 på natten. Toppendag igår i Vetlanda med Sofia, Hilma, Jossan och Tilda, hos Tilda. Vi badade spa i nästan 4 timmar tills vi såg ut som russin, pratade, skrattade, drack vin, berättade våra djupaste hemligheter, läskiga historier osv. Åt marängswisch vid tolv på natten och låg vakna länge, länge. För det var riktig och sann glädje.
' Vi är så himla olika på alla sätt, men vi fem kompletterar varandra så enormt mycket' Ni är bäst, tjejer!
Idag har jag varit med Emma i Jönköping, ännu lite kvalitetstid. Sen kom Andreas, Anton och Philip hem till mig. Så fullt ös har det varit.


Kommentarer
Postat av: E

ååh, vad härligt :) jag skanar dig dock väldigt mycket..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback