Pizza är livet.

Ååh, vilken helg alltså! Fredagen bjöd på utgång i Nässjö + alldeles för mycket alkohol. Har tydligen blivit vek på sistone (?) Och piggellin vill jag aldrig mer äta.. Hård kväll, men jag hade skitkul ändå!
Inte så kul att vakna av att hela världen snurrarade igår, bara att ta lite vatten och bege mig till Kent för att tatuera mig. Sen blev det pizza med Ebba, och ja, pizza löser allt. Mådde mycket bättre efter lite pizza. Åkte hemåt, duschade och gjorde mig iordning. Philip och jag åkte till Sävsjö, för ännu en pizza. Drog till Anton, sen till Feffe, och sist men inte minst Vetlanda. Hade faktiskt jättekul :) Trots allt jag körde. Tack alla! :) Förresten, står det en häst på vägen? Eller är det kanske en planet? Hahaha. Ett gott skratt förlänger livet.

Sista dagen på lovet nu då, jag har mest tagit en välbehövlig paus och vila  ifrån allting. Men ikväll ska jag nog försöka börja träna igen, får se hur det går. Men har haft ett bra och roligt lov, så nu räknar vi ner till jullovet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback