under all förnekelse har saknaden gömt sig.

Jag har haft en toppen dag med min kära och oerhört saknade vän Josefina, den bäste, Boström. Gamla minnen, skratt, glass, film, ännu mer skratt och bara en riktigt trevlig dag.
Hon fick mig även att inse hur mycket jag saknat henne, klassen, skolan och det mesta. Blir nog både skönt och jobbigt att börja på onsdag. Skönt att komma in i sina gamla rutiner igen.

Positivt med skolstart:

Man kommer in i rutinerna.
Får träffa klassen varje dag.
Alltså massa skratt.

Negativt med skolstarten:
Tidiga morgonar.
Sena dagar.
Äcklig mat.
Inga sena uppesittarnätter.
Läxor.
Se dig..
Och pressen.

Men jag tror även att den positiva sidan väger mest just nu, för jag mår bra av att träffa mina tjejer.
Hade en bra dag igår, en bra dag idag och antagligen en bra dag med Elin imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback