'här står jag med brustet hjärta och låtsas att jag mår bra.'

jag tycker inte om naturvetenskapen.
jag tycker om att jag kommer komma hema relativt tidigt måndag, onsdag och torsdag.
jag tycker inte om att vi bara har idrott på onsdagar mellan 10-11, och att jag måste hemifrån vid 7 och komma hem vid 15.
jag tycker om att vi ska ha egen hårvård på tisdag.
jag tycker inte om att jag inte kan träna än, pga att jag inte är helt frisk.
jag tycker om att jag inte har ätit godis på över 12 dagar.
jag tycker inte om att jag fortfarande deppar.
jag tycker om att träffa mina tjejer i skolan! <3
jag tycker inte om mitt hår just nu.
jag tycker om att jag ska vara med emma idag och elin imorgon.
jag tycker inte om att jag plågar mig själv genom att läsa gamla blogginlägg och att jag verkligen förstår hur lycklig jag var och hur bra jag egentligen mådde.
jag tycker om att det är helg och att jag är ledig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback