anonyma shopoholics.

Hello, my name is Anna and I'm a shopoholic.
'Hi Anna!'

Ja, typ så är det faktiskt. Fick hem mitt paket ifrån Gina Tricot idag och det bara sprudlade inom mig när jag öppnade paketet och provade kläderna. Men det är bara kortvarig lycka, som känns så oerhört bra just då. Jag bryr mig faktiskt inte hur mycket jag gör av med just nu. Jag mår inte bra, och då är det fan okej att trösta sig med kläder (med tanke på att jag inte ätit varken godis eller chips på 3 veckor!!!!)



Det gjorde ont idag, igen. Att något som gör så ont, även kan kännas så rätt. Att vara nära dig känns som en självklarhet, men ändå inte. För det är ingen självklarhet längre. Det är långt därifrån... Och jag är långt ifrån okej.

Borde nog sova nu, blev inte mycket sömn idag. Fullspäckad dag idag med skolan och jobb. Men jag vill inte sova, för när jag vaknar så tror jag fortfarande att allt bara var en hemsk mardröm. Sen vaknar man och inser att det inte är det, utan att det är så det är helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: emelinn

Shoppa är ju trots allt bästa medicinen jööö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback