what the föck, vart tog björn vägen..?

  Först vill jag bara börja med att säga: HÄRLIGT NORDMAN!! Så jävla skönt att den där diviga wannabe kristna Carola inte gick vidare. Det har blivit lite av en lördagstradition att vara hemma hos mig och se på melodifestivalen. Men ett stort minus var att Björn inte va med! Dåligt gjort SVT :(  Han är den bästa ju! Och jag tror att alla tjejer har en liten crush i honom. Iallafall jag ;b hihi.
  Men bra kväll i övrigt tycker jag, kan inte bli annat med alla sköna människor :P God mat, melodifestivalen, twister och andra lekar. Jag höll bokstavligt talat pån att kissa ner mig pga allt skratt.

  Idag har jag klippt min mormor, och hon var nöjd :) Så de kändes bra att höra, hehe. Sen ska jag nog ta tag i mitt liv och städa lite, och börja packa med tror jag..?

Och ja, smärtan är tillbaka.. Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart asså :( Skjut mig tack (?)




//hejdohejdo



saknaden växer mer och mer för varje dag, varför kan jag inte bara släppa taget..?

Kommentarer
Postat av: Julia

haha håller med, jävla carola asså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback