jag sökte dig och fann mitt hjärta.

tänkte att jag skulle krypa ner i sängen nu och kolla på the nootebook, helt klart världens bästa kärleksfilm. och med risk för att låta töntig, så kommer det nästan alltid en tår. det där är äkta kärlek helt enkelt.

igår var det då den 11:e, och det är ju våran dag så att säga. 3 månader är det nu, jag säger bara ojoj vad tiden går fort!! blev bjuden på coco thai och fick tre röda rosor. kan man annat än att falla för den killen? -nej. han gör mig glad helt enkelt!

TAGGA ÖLAND imorgon med världensbästaEbbsan,  världensbästaMamma och världensbästa Mormor! ska bli några sjukt roliga dagar hoppas jag :D saknar min Ebbsy ju! <3

kajsa, lätt att vi ska köpa guitar hero :D:D roligaste ever! nötade mellan 17-21 (a) haha





och nej, jag orkar bara inte bry mig mer..

// hejdohejdo!



Kommentarer
Postat av: ebba

öland med dig blir underbart!

<3

Postat av: fia

Grattis:) haller med, basta karleksfilmen!

2008-07-13 @ 21:46:53
URL: http://fiahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: E

Ja, The Nootebook! Helt klart den bästa filmen, men finns verkligen den kärleken? Hade kanon på öland annapanna ! Pusspuss

2008-07-14 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback