arg!

idag har varit en hektisk dag, började att jobba vid 9 till 12, sen blev det gymmet i över en timme. så tänkte ta en välbehövlig dusch.. men, fanns det varmvatten? nej! höll fan på att dö :s jävlar vad kallt det var.
  tänkte gjort 2 inpackingar och haft i mitt specialbalsam med röda pigment i. bara för att det var längesen jag tvättade håret. men icke, det hinner jag inte. ( för det tar typ minst 30 minuter ) ska iväg snart på julbord ju.. aja, hoppas det blir kul iaf! har fastat hela dagen för att fylla kaggen ;>

gårdagens bra; köpte en kjol för 150 kr som skulle ha kostat 300 kr, det var halva priset på allting som personalen hade på sig. snacka om tur!




jag är så jävla less på allting nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback