shoppa är livet.

i tisdags åkte jag till tranås och det var efterlängtat måste jag säga. på stationen stod 3 snygga kvinnor och mötte upp mig. vi gick på stan, tog en fika och lite sånt där. sen vidare till ebban för att kolla på oc, allmänt soft dag i tranås :)
på onsdagen bar det av emot norrköping, vi skulle göra stan osäker. och våra konton gick väldigt osäkra. sen vidare ner till linköping för att möta upp rebecca, och även där blev det en hel del shopping och massa fynd.
och härmed har jag 2 nya favoritstäder ( norrköping och linköping ) nya favoritaffärer, och ny favoritglass (ben&jerry!) mums på allt det ;> men jag inhandlade mig en väska, smycken, smink, linne, kavaj, body, tights, ett par boots, ett par stövlar, en skinnkjol, en kofta typ osvosvosv... minnet är bra men kort, men jag var nöjd efter att ha haft en hel shoppingdag ifrån kl.08.47 till kl. 21.50 :D mohaha!

vilket beslut man än tar, så är det allitd någon som får lida. det har ingen betydelse var det gäller, på något sätt drabbas alltid någon annan. om man tillexempel köper ett par skor, de sista som finns kvar, så blir kanske den som kommer efter ledsen för att just du köpte det sista paret. när du valde att börja på gymnasiet, och tackade ja till din plats så var det någon som blev besviken för att den personen inte fick den. så vad man än gör, så drabbar det alltid någon. men ibland finns det saker man inte kan styra över, tyvärr. detta är den hemska och bittra verkligheten.

imorgon är det lars winnerbäck och jag längtar verkligen. att få se honom live har länge varit en stor önskan, och imorgon ska det ske. problemet är bara att jag tror jag börjar bli sjuk, och blir jag det tar jag typ livet av mig.


 just nu vill jag bara spy på allt (jag jobbar till klockan 18)


//hejdohejdo

Kommentarer
Postat av: E

jo, verkligheten är så, men det är någon vi måste acceptera och trots att det är hårt så kommer det bli bra tillslut och du vet vad jag sagt till dig vännen ! och imon kommer allt vara bäst och vi kommer vara världens lyckligaste ! <3

2008-08-15 @ 15:22:40
Postat av: Babben=)

Lilla du:). Du säger att jag skriver bra texter..Så sjukt fint som du skriver...det rår ja ju inte på på lång längder:P. Hoppas och håller tummarna att du e pigg te winnerbäck imon:).. Take care:) Puss<3

2008-08-16 @ 01:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback