tusen tankar..

idag är jag glad, men ändå inte. hade kemi prov idag och det gick inte som jag tänkt mig.. hoppas verkligen att jag får ett VG så att hon inte sänker mig.. jävla skit, jag som hade chans på ett MVG. jag kunde verkligen inte plugga igår, kunde inte koncentrera mig överhuvudtaget. satt och tänkte på tusen andra saker. men satt hela tiden och intalade mig att skolan är viktigare, för de gäller ju faktiskt ens framtid. historian var la ingen höjdare det heller. men jag har iaf mitt MVG :D skönt det! matten ska vi inte ens prata om, men är iaf godkänd..känns som om det går sämre för mig nu :S men vi fick preliminärbeskeden.. and guess what?  jag är antagen till frisör i nässjö :D *hoppar runt * är as glad verkligen! men som sagt så är det ju bara preliminärt, så ska inte hoppas för mkt. saker kan ändras.. åkte hem tidigare idag för vi hade skoljoggen och jag hade så ont i huvudet och var bara allmänt hängig.. har gymmat idag med, sen solade jag med emma, vi gick typ runt sjön :P haha. inte för att de underlättade för huvudvärken.. har as ont nu, känner mig inte riktigt frisk.. vill inte bli sjuk nu ju. lov snart och allt :D party party, wiie!  måste bara säga att jag älskar alla mina underbara kompisar som alltid finns där för mig, ni är bäst! och grattis paula :) hihi.

// Anna Jonsson Storck


" allt är som vanligt, men ingenting är som förut "


29 april 2005, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback