öroninflammation.

igår var jag hos doktorn för att kolla mina öron, har haft ont i typ en vecka. och jag hade öroninflammation, men nu har jag fått pencilin. så de ska la snart gå över :) typiskt att få de över lovet. har as ont nu :S igår var jag iaf med emma & kajsa :) vi lagade mat. eller jag gjorde de, haha. men det blev kyckling med currysås, ris och wokat. sen till efterätt blev det maräng-sviss *mumma* hehe. idag jobbar tina till kl.00. så jag får vara hemma och vakta doris. har hållt på lite med mitt religionsarbete nu med. så jävla jobbigt.. känns som om han kräver så mycket och jag måste verkligen få mvg på detta.. men vi får se. måste nog hålla på med det imorgon också, men hoppas att jag ska vara med simon också.. sen ska vi äta hos mormor & morfar med, som vanligt :P haha.

// Anna Jonsson Storck


" varför fejka ett leende om man inte är lycklig? "

Kommentarer
Postat av: tinis

Tack min älsklings-syster för att du har Doris :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback