har ni fest eller? JAA :D

i lördags så åkte mamma och pappa till turkiet då. syster och jag var ute och åt påskmiddag hos mormor & morfar. sen när jag kom hem duschade jag och gjorde mig iordning. låste lite dörrar dit folk inte skulle gå. och sen kom emma :) vi fixade lite och så, hehe. då skulle emma in i ett rum där jag låst ( jag trodde inte jag hade de ) så vi fick inte upp dörren. den hade tydligen gått i baklås eller något. så vi hämtade en ko-fot och avreagerade oss en aning. sen kom basse och alla, de hjälpte oss med dörren. vi fick bryta upp den :P haha, men det var det enda som gick sönder. sen kom allt annat folk :) var nog närmare 25-30 personer som mest. men jag hade grymt kul :D haha. " två annor på toaletten, haha " du är för härlig gumman! alla verkade ha kul och så, men vissa fick i sig för mkt.. sen på kvällen kom simon hit, för tina hämtade honom. saknat han ju. de flesta gick tidigt, men några var kvar. jag hade iaf jävligt kul :) hehe. sen igår då så var vi helt döda när vi vaknade. kajsa pch simon sov ju här.. tog de bara lugnt på morgonen, sen så körde vi hem simon. och efter det åkte jag, tina & kajsa ut till mormor och morfar och åt middag & åt tårta, för min morfar fyllde år :) grattis! men det var mumma! kajsa hjälpte mig att städa lite. det var ju en hel del :S men de gick, haha. sen slöade vi bara! hon sov här tills inatt med. och idag är jag hundvakt för tina är i sthlm och kör på mathias & några. men emma är här nu, har ätit tacos :) hehe. och snart ska vi baka negerbollar, mmmm* men ha de brao ;)

// Anna Jonsson Storck


" Det blir aldrig som man har tänkt sig. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback