V.15

Igår gick vi in i v.15. Illamåendet är oförändrat. Alltså hela tiden. I helgen har jag varit väldigt trött. Har jobbat extra. Sover typ så fort jag får möjlighet. Men sova är ju alltid gött. Känner mig dock väldigt osocial och tråkig. Hoppas att det vänder snart. Läser om folk som brukar må underbart efter v.16. Hoppas innerligt det är så. Så man kan få vara så glad och lycklig som man egentligen är. Svårt att hålla humöret och orken på topp när man mår illa och knappt kan äta. 
 
Idag har jag och min man varit ett par i 6 år. Tiden har gått så fort, men ändå känns det som om det alltid varit vi. Kan inte tänka mig hur livet var innan vi träffades. Och nu ska vi äntligen bli föräldrar. Vad vi längtar! För varje "grej" i ens förhållande som händer. Typ flytta ihop, förlova sig, gifta sig, bli föräldrar så blir förhållandet verkligen starkare och bättre hela tiden. När man tror att det knappt kan bli bättre ;) Lycklig tjej helt enkelt! 
Bulan syns ganska ordentligt nu. Men jag älskar det! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback