Plötsligt händer det.

Idag har jag STEKT mat. Minns inte när jag gjorde det senast. Stekte schnitzel och gjorde klyftpotatis. Som jag både kunde tillaga och äta utan att faktiskt må illa. Vilken känsla! Till lunch åt jag dock bara en tallrik släta makaroner. Så illamåendet var inte bra innan idag. Får se om det börjar avta nu. Håller tummarna! 
 
En positiv sak med att vara gravid är att jag bryr mig verkligen inte om hur jag ser ut. Så länge jag kan minnas har man alltid tittat i spegeln och varit missnöjd över något. Nu tittar jag på min växande mage och är bara lycklig ❤️ Har ju gått ner 3 kg sen jag blev gravid, just för att jag mest äter frukt, yougurt och mackor. Och inte mycket lagad mat. Noll godis eller annat sött. Tänker  dock inte bli en sån som går upp 20kg och sen inte går ner det. Men för tillfället äter jag det som går att äta. Är väldigt sugen på rib's ifrån Jensens eller kinabuffe. Eller kyckling i currysås. Så länge jag slipper laga det och känna stekos. Haha. 
 
Igår hade vi ju 6 år. Fick blommor av min fina man ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback