1 år senare.

Insåg att jag inte bloggat på över 1 år. Men motivationen eller intresset har inte riktigt funnits. Senaste bilden var när jag hade långt brunt hår. Mycket har hänt, impuls klippte av mig håret i september. Sedan dess har det varit oranget, blont och nu knallrött och det är för tillfället på utväxt tills vårar bröllop i augusti.

Tänkte börjar skriva om träning ( den lilla träning som kroppen orkar) och kost. Så jag har koll på allt själv. Kanske inte så kul att läsa, om nu någon fortfarande läser denna "roliga" blogg ;)

Tränade i måndags, första gympasset på länge. Körde ben, höll på att spy. Avslutade med 20 min crosstrainer och senare under dagen så gick jag nästan 1 mil med Emma. Kände mig riktigt hurtig. Sen på kvällen bara tog det stopp i kroppen. Blev asförkyld.. Så igår och idag har jag inte alls mått bra. Idag har jag ätit 250 g kinderchoklad. Så nu är inte kosten den bäst. Men vad gör man när man känner sig döende.. Så jag vet inte om jag tog ut mig för hårt eller om det bara var dålig timing. Återstår att se..


Kommentarer
Postat av: e

Men finally!!! Som jag väntat! :)
Hoppas du håller i detta nu Anna, typ enda sättet för mig att får se hur ditt liv är! :)
Hoppas du uppdaterar bra nu ;)
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback