Uuuuullared!!

Igår var jag mamma och Tina i Ullared, woho! Även om man inte behöver så mycket så är det bara kul att vara där. Men jag fick iaf med mig lite grejer till Hulda, saker till hemmet, nya mattor, lite kläder osv. Nöjd tjej ;)

Idag ska mamma och jag till Jönköping. Rättare sagt Ikea. Vi ska köpa ett garderobssystem, skulle egentligen köpt ifrån Elfa, men vi har räknat ut att Ikeas blir billigare. Så det blir nog mycket bättre tror jag :) Man åker ju ofta till Ikea ifall man skulle behöva köpa till något extra. Så i helgen ska jag rensa ur massa kläder, någon som är intresserad av det "överblivna"? ;) Haha.

Mina nya leopard jeans som jag fick ifrån hem ifrån Nelly häromdagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback