Ullared, the place to be.

Igår var jag i Ullared med mamma, Helena och Wilma. Alltså jag älskar att åka till Ullared, ungefär som alla andra tjejer ;) Speciellt när det är lite folk som det var igår, brukar vara det innan löning. Gött! Köpte lite allt möjligt, bland annat blommor som jag har planterat idag. Älskar att plantera! Vuxen-Anna, haha.

Idag har jag även målat klart trappan, med betoning på äntligen. Det har tagit tid med allt förarbete, men satan vad snyggt det blivit! Lite småfix sen kan vi flytta upp :) Som jag längtar!

Börjar jobba vid 14 idag och jobbar hela helgen. Nästa vecka jobbar jag bara två dagar, då ska jag fixa massa och hoppas att jag är helt frisk. Just nu är det som en berg och dalbana. Upp ena stunden och sen snabbt neråt. Men jag håller timmarna att det bara ska gå upp (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback