Jag var tillbaka.

Jag har haft fullt upp som vanligt, och då blir bloggen lidandes. Fortfarande förvånad över ur många det är som klickar sig in varje dag trots den dåliga uppdateringen.

Men iallafall, torsdag-söndag förra veckan mådde jag bra, bra på riktigt. Vilken känsla det var! Jag städade överallt, rensade ur skåp, tvättade, sorterade, slipade i trappan, bakade, lagade matlådor, var ute och gick, träffade kompisar, orkade gå på både fest och bio efter att ha jobbat. Allt detta utan att må skit. Jag var hög på livet, överenergisk! Fyfan vad skönt, det kändes verkligen som mig själv igen. Inte den versionen av mig som mår dåligt, är trött och inte orkar något. Den personen jag inte gillar att vara. Men sen slog det till lite igen, har mått sådär till och från hela veckan. Har haft långa dagar på jobbet som gjort att jag blivit väldigt trött.. Men när man ser lönen som kommit in på kontot så blir man överlycklig, woho! Löneförhöjningen gjorde skillnad ;)

Annars då.. Har fått min posture, det är en "sele" som ska hjälpa till att förbättra hållningen och hindra mig från att skjuta fram och upp axlarna. Spännade att se om den funkar.
Den hunden jag "tingat" är på G. Mamman är dräktig och valparna ska komma den 10:e december. Håller tummarna!
Är ledig hela helgen nu, då ska det storstädas, julpyntas, storhandla och åka till Jönköping. Sen får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback